De kunstprijs: aanmelden & status

De volgende editie van de Hermine van Bers Beeldende Kunstprijs vindt plaats in 2018 in Leiden. De aanmelding is gesloten.

De status is:

Een vakjury, bestaande uit Connie van Driel (hoofd afdeling SD&A, Stroom Den Haag), Meta Knol (directeur Museum De Lakenhal), Sandrine van Noort (hoofd Kunstzaken LUMC), Emma van Noort (prijswinnaar in 2016) en Onno Schilstra (beeldend kunstenaar en docent KABK Den Haag) heeft de namen bekendgemaakt van de drie kunstenaars die kans maken om de elfde editie van de Hermine van Bers Beeldende Kunstprijs te winnen.

Uit de inzendingen koos de jury (in alfabetische volgorde):
Dimitar Genchev
Alexandra Hunts
Robbert Pauwels

De winnaar van de Hermine van Bers Beeldende Kunstprijs 2018 zal bekendgemaakt worden op zaterdag 22 september a.s. tijdens de opening van de 24e Kunstroute in Leiden, bij Old School, Pieterskerkhof 4A, Leiden.

Tentoonstelling genomineerde kunstenaars in Old School.

Van 1 september t/m 30 september 2018 zal een presentatie van het werk van de drie kandidaten te zien zijn in Old School in Leiden.

Adres: Pieterskerkhof 4A, Leiden

Openingstijden: vr. t/m zo. 11.00 – 18.00 uur

Deze expositie wordt georganiseerd in samenwerking met Museum De Lakenhal in het kader van Kunstroute Leiden en Old School te Leiden.